O Subscribo

Subscribo to narzędzie, które pomaga w organizacji zakupów osobom zabieganym, młodym matkom, studentom, seniorom! Świat pędzi nieubłaganie w kierunku postępu, a optymalizacja możliwa dzięki nowoczesnym rozwiązaniom to krok, który prędzej czy później każdy z nas będzie musiał podjąć. Nasz zespół poświęcił wiele miesięcy na opracowanie i wprowadzenie innowacji, które mają posłużyć do zoptymalizowania platformy zakupowej przyszłości jaką jest Subscribo. Od analizy danych po sztuczną inteligencję – nasi programiści dołożyli wszelkich starań, aby każdy użytkownik otrzymywał podpowiedź dotyczącą sugerowanego zużycia, przy tym zyskując czas i pieniądze. Wierzymy, że najlepsze pomysły rodzą się z własnego doświadczenia i sprawdzają się wtedy, kiedy rozwiązują ludzkie problemy. Dlatego właśnie stworzyliśmy Subscribo – platformę subskrypcyjną produktów pierwszej potrzeby.

W Subscribo użytkownik komponuje własną listę zakupów, a sztuczna inteligencja podpowiada mu jak zoptymalizować ilość produktów bazując na danych, takich jak wielkość rodziny oraz średnie zużycia pozostałych użytkowników aplikacji. W Subscribo to użytkownik decyduje co chce umieścić w swojej paczce, a także jak często chce ją otrzymywać. Co miesiąc? Ok. Raz na dwa miesiące? W porządku. A może co 3 miesiące? Czemu nie! Zmieniły się Twoje preferencje, a może powiększyła się Twoja rodzina? Nie ma problemu, ponieważ w Subscribo istnieje możliwość edycji paczki w wybranym momencie.

Przykładowa paczka Pani Anny i jej rodziny:

  • papier toaletowy
  • pasta do zębów
  • mydło do rąk
  • tabletki do zmywarki
  • kapsułki do prania
  • worki na śmieci
  • chusteczki
  • podpaski
  • pieluszki dla jej dziecka
  • kaszka manna dla dziecka
  • kawa
  • herbata
  • makaron
  • ryż
  • sos spaghetti
  • koncentrat

Subscribo BOX

No tak, a co jeśli zapomnę o mojej paczce i nie będzie mnie w domu żeby ją odebrać? Na to też znaleźliśmy rozwiązanie. Do pierwszej paczki subscribo, użytkownicy mogą zamówić własny, przydomowy skrytomat na paczki, który rozkłada się aby nie zajmować miejsca gdy nie jest ono potrzebne. Skrytomat może w przyszłości posłużyć także do odbierania innych paczek, czyli rozwiązać problem czekania na kuriera raz na zawsze! A to tylko jedno z rozwiązań, które ma udoskonalić subskrypcję produktów FMCG w subscribo.

Dzięki temu, że nie musisz za każdym razem dojeżdżać do sklepu, stać w korkach i długich kolejkach - oszczędzasz średnio nawet godzinę czasu miesięcznie! Ponadto, nie będąc w sklepie unikasz impulsywnych zakupów, oszczędzasz paliwo a przy tym kupujesz produkty taniej! Brzmi zbyt dobrze? To jeszcze nie wszystko. W Subscribo zadbaliśmy o to, aby każdy zakup przynosił korzyści dla naszej planety. Dlatego jeśi tylko to możliwe, ograniczamy zużycie plastiku i opakowań zbiorczych. Wybierając zakupy w subskrypcji, masz realny wpływ na nasze środowisko, zmniejszając emisję CO2 i zużywając mniej plastiku. W ten sposób pomagasz nam tworzyć świadomą społeczność osób, którym zależy na naszej planecie.


Wszystkie te małe kroki, dodawane każdego miesiąca potęgują nasze wspólne osiągnięcia. Oszacowaliśmy, że przeciętny użytkownik dzięki Subscribo jest w stanie oszczędzić około 1200 zł, 12 godzin czasu i ponad 11 kg dwutlenku węgla emitowanego do atmosfery w ciągu roku. Biorąc pod uwagę ogrom sektora FMCG i stały wzrost konsumpcji, dostrzegamy jak wiele możemy wspólnie zmienić, postępując odpowiedzialnie w kwestii zakupów. Być może zasada ‘less is more’ stanie się naszym nowym motywem przewodnim, gdy praktykując minimalizm zakupowy staniemy się wolni od czynności, które nas ograniczają na codzień. Jeśli patrzysz w przyszłość tak jak my, to Subscribo jest właśnie dla Ciebie!